Labas svečias

Prisijungti / Registruotis

Welcome,{$name}!

/ Atsijungti
lietuvių
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
El. Paštas:Info@Y-IC.com
Namai > žinios > Kinijos ekrano plėtra yra nuožmi, „Samsung“ ir LG daro struktūrinius pakeitimus

Kinijos ekrano plėtra yra nuožmi, „Samsung“ ir LG daro struktūrinius pakeitimus

Reaguodama į nuožmią Kinijos Kinijos ekranų kompanijų ataką, paskutiniai konfliktai tarp Korėjos ekranų LG monitorių ir „Samsung“ monitorių pamažu atvėso, ir kiekvienas iš jų turėjo atlikti struktūrinius pakeitimus.

Remiantis Korėjos žiniasklaidos „DDaily“ ataskaita, pagal rinkos koreguotą įmonių DSCC pasaulio ekranų našumo (CAPA) statistiką šiais metais Kinija sudarė 46%, beveik dvigubai daugiau nei Pietų Korėja (24%). Nuo 2016 m. Pietų Korėja (35 proc.) Vis dar lenkia Kiniją (29 proc.), Tačiau kadangi 2017 m. Ją pralenkė Kinija, atotrūkis tarp Kinijos ir Pietų Korėjos auga.

Skystųjų kristalų ekrano srityje Kinijos kompanijos priėmė nebrangius įžeidimus, dėl kurių Korėjos įmonės pamažu prarado konkurencingumą. Korėjos ekonomikos tyrimų instituto atlikto tyrimo duomenimis, Pietų Korėjos LCD rinkos dalis šiais metais buvo 32%, o Kinija (33%) pirmavo su nedideliu skirtumu. Kita vertus, nors Korėjos kompanijos vis dar vadovauja Kinijai OLED srityje, Kinijos bendrovės taip pat sparčiau siekia Pietų Korėjos. Kinijos „BOE“, „Visionox“ ir „Huike“ neseniai paskelbė, kad investuos į OLED sritį, kai fondo dydis bus didesnis nei 15 trilijonų laimėtų.

Dėl vangaus „LG Display“ veiklos įmonė pradėjo vykdyti intensyvius struktūrinius pertvarkymus ir sumažino darbo sąnaudas per savanorišką išėjimą į pensiją ir darbuotojų pašalinimą. „LG Display“ viceprezidentas Hanas Xiangfanas pareiškė atsistatydinantis dėl pablogėjusios operacijos.

Plačiai manoma, kad „LG Display“ pajamos trečiąjį ketvirtį bus mažesnės nei prognozuojama rinkoje. Trečiąjį „LG Display“ ketvirtį prognozuojamos pajamos - 6,1292 trilijonai laimėtų, veiklos nuostoliai - 255,8 milijardo laimėtų, o veiklos nuostoliai 2019 metais bus 1,45 trilijonai.

Kita vertus, „Samsung Electronics“ taip pat pradėjo leisti kai kuriems gamybos ir biuro darbuotojams kreiptis dėl savanoriškos išėjimo į pensiją. Chungnako kalnų gamykla, kuri iš pradžių gamino skystųjų kristalų plokštes, taip pat nusprendė nutraukti gamybą.

Apskritai Kinijos bendrovės daro poveikį abiem įmonėms, tačiau skirtumas yra tas, kad „Samsung“ rinkos dalis mažų ir vidutinių OLED sektoriuje sumažėjo iki maždaug 80%, tačiau vis dar smarkiai lenkia pramonę, plius „Samsung“ ekranas yra pagrindinis sulankstomas ekranas. Tiekėjai, be skystųjų kristalų verslo, „Samsung“ monitoriai vis dar turi daug privalumų.

Be to, „Samsung Display“ planuoja investuoti 13,2 trilijonus laimėjimų į QD OLED gamybos linijų statybą - tai rodo Korėjos bendrovių investicijų į vienetinius ekranus rekordą. „LG Display“ bando išjudinti didelę OLED ekranų rinką, tačiau įgyvendinti nėra taip paprasta, kaip planuota. Atitinkami ekranų pramonės žmonės teigė, kad abi įmonės patiria organizacinius pertvarkymus, tačiau „Samsung Electronics“ turi daug ginklų ir patiria palyginti nedidelį spaudimą.