Penktadienį (29 d.) Vokietijos automobilių dalių gamintojas „Continental“ ir „Toyota“ automobilių komponentų gamykla „Denso“ pareiškė, kad jei „Qualcomm“ ir toliau imsis rinkas už dideles 5G licencijas, tai gali sukelti 5G greitaeigius automobilius. Kylančios išlaidos pakenks automobilių tiekėjų interesams. .
Be dviejų pagrindinių automobilių dalių tiekėjų, prekybos atstovai, tokie kaip BMW, „Ford“, „Toyota“ ir „General Motors“, taip pat teigė, kad „Qualcomm“ apmokestino rinką netinkamais 5G licencijų patentais. Pakenkti atitinkamų automobilių gamintojų interesams.
Federalinė prekybos komisija apkaltino Amerikos lustų gamintoją „Qualcomm“ (QCOM-US) pasinaudojusi savo 5G lustų patentais, piktnaudžiaudama išskirtine rinkos padėtimi ir rinkdama mokesčius už netinkamai dideles 5G patento autorizacijos sumas. Šiuo metu sprendžiama, ar jos elgesys monopolizuoja rinką ir skiria baudas.
Automobilių detalių tiekėjai ir gamintojai pateikė FTC skundą penktadienį (29 d.), Nurodydami, kad jei „Qualcomm“ laimės antimonopolinę bylą, automobilių lustai, aprūpinti greita 5G ryšio technologija, gali išaugti.
Vokietijos automobilių dalių gamintojas „Continental“ teigė atsisakęs naudoti 5G lustus, kuriuos kartu sukūrė „Qualcomm“, „MediaTek“ ir „Samsung“, kad būtų išvengta antimonopolinių baudų rizikos.
„Denso“, dukterinės „Toyota Motor Corporation“, ir Vokietijos žirgų prekės ženklas bendrai tiki, kad „Qualcomm“ yra labiau linkusi licencijuoti 5G patentus automobilių gamintojams, kainuojantiems dešimtis tūkstančių dolerių, o ne mažo pelno reikalaujančioms automobilių lustų dalių gamintojams.
„Rival Intel“ (INTC-US) penktadienį taip pat darė spaudimą „Qualcomm“, teigdamas, kad „Qualcomm“ išstūmė „Intel“ iš 5G lustų rinkos, naudodamasi savo lusto pranašumu. Nors bendrovė pardavė savo išmaniųjų telefonų mikroschemų bloką „Apple“, „Intel“ teigė, kad dėl šio sprendimo bendrovė patyrė milijardus dolerių. "
Suprantama, kad FPK ieškinys Qualcomm atžvilgiu bus pradėtas nagrinėti kitų metų sausį.
„Qualcomm“ atsisakė komentuoti.