Tyrimų institutas „Trendforce“ naujausioje ataskaitoje pabrėžė, kad OLED mobiliųjų telefonų rinkoje dalis padidės nuo 42% 2021 m. Iki 50% 2023 m.
„Trendforce“ atkreipė dėmesį, kad artimiausi keleri metai bus kritinis laikotarpis, kai padidėja OLED skverbtis.Anksčiau „Apple“ ne kartą vaidino pagrindinį vaidmenį įvedant daugybę naujų technologijų ir pradedant naujus produktus.
Be to, „Trendforce“ mano, kad kai OLED skverbimasis į mobiliųjų telefonų rinką pamažu plečiasi, IT produktai bus kitas svarbiausias OLED kūrimo laukas.Tikimasi, kad po 2024 m., Jei „Apple“ galės paeiliui išleisti „iPad“ ir „MacBook“ serijas, naudodamas OLED skydelius, kaip planuota, ji duos ypač teigiamą naudą kurti OLED skydelius IT produktuose.