Labas svečias

Prisijungti / Registruotis

Welcome,{$name}!

/ Atsijungti
lietuvių
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
El. Paštas:Info@Y-IC.com
Namai > žinios > Europa yra pagrindiniai televizijos panelių paklausos atsigavimui 2024 m.

Europa yra pagrindiniai televizijos panelių paklausos atsigavimui 2024 m.

Vyresnysis „Omdia“ analitikas teigia, kad 2024 m. Europos TV paklausos atgimimas lems šių metų pasaulinės televizijos rinkos perspektyvas.

Vyresnysis Omdia vyriausiasis analitikas Jinhanas Ricky Park pažymi, kad infliacija ir Rusijos ir Ukrainos konfliktas sumažino televizorių paklausą Europoje.Tačiau 2024 m. Europos čempionatas ir Paryžiaus olimpinės žaidynės, vykstančios nuo birželio iki rugpjūčio, siūlo vilties švyturį.

Jinhan Ricky Park mini, kad televizijos gamintojai iš anksto pateikė užsakymus su ekrano skydų gamintojais, ruošdamiesi reklaminei veiklai prieš šiuos sporto renginius.

Anot analitiko, šis planavimas yra daug greitesnis nei per pastaruosius dvejus metus, tai rodo, kad televizijos gamintojai optimistiškai vertina pardavimų padidėjimą Europoje, sutampančioje su šiais įvykiais.

Jinhanas Ricky parkas pabrėžia, kad nepaisant spekuliatyvios paklausos ir greitesnio nei tikėtasi televizijos plokščių kainos padidėjimo per pirmąjį ketvirtį, televizijos gamintojų ir ekranų gamintojų atsargų lygis išlieka „istorinėje žemiausioje“.

Jis teigia, kad šie lūkesčiai turi būti iškart paversti realia paklausa, arba tai gali pakenkti bendrai televizijos skydų rinkai antroje metų pusėje, tradiciškai - piko sezono metu.

Tuo tarpu Kinijos vitrinų skydų gamintojai sumažina skystųjų kristalų ekrano (LCD) skydelių gamyklų veikimo procentus, kad būtų išvengta kainų kritimo.Jinhanas Ricky parkas pažymi, kad greičiausiai jie per trumpą laiką vėl padidins veiklos procentus, atsižvelgiant į vis dar žemas kainas.

Jis taip pat mini, kad praėjusiais metais OLED TV plokščių siuntimas buvo žymiai mažesnis, o „LG Display“ ir „Samsung Display“ OLED gamybos linijų veikimo procentai buvo mažesni nei 50%.

Jinhanas Ricky parkas siūlo, kad norint pasiekti didelių OLED televizorių plokščių augimą, būtina metinė mažiausiai 10 milijonų OLED televizorių pardavimo apimtis, reikalaujanti dalyvauti Kinijos TV gamintojams, o ne tik geriausioms televizijos kompanijoms, tokioms kaip „Samsung“, „Sony“ ir „LG“.